Условия за доставка

Условия за доставка – закупуване на продукти

Използване на куриерска служба по избор, срокове на доставка

Когато клиентът закупи продукт от онлайн магазина на компанията ни, той може да получи своя продукт посредством доставка с куриер или на място от офис на фирмата.

Продуктите се изпращат с куриерска фирма  Еконт експрес. 

Доставката се заплаща отделно от сумата, заплатена за продукта от каталога ни. Колко ще струва доставката зависи от общите условия на избраната куриерска служба. Според условията на доставка сумата за транспортиране и предаване на продукта се определя от неговите обем и тегло. Сумата за доставка е различна и в зависимост от това дали желаете продуктът да бъде транспортиран до офис на куриерската служба или да ви бъде предаден лично на домашен / служебен адрес.

Доставките се извършват в рамките на работната седмица – от понеделник до петък в интервала от 9:00 ч. до 18:00 ч. Това условие не важи за официални празници, когато куриерските служби в страната не работят.

Ако клиентът желае доставката на продукта да бъде извършена в точно определен час, той ще трябва да заплати допълнителна сума спрямо общите условия на куриерската служба. Часът на доставка трябва да се запише предварително, като представител на онлайн магазина се ангажира да провери в куриерската служба дали доставката е възможна в определения час. Ако тя не е възможна, се насрочва допълнителен час, в който закупеният продукт да бъде доставен на купувача.

Доставката се извършва в срок от 1 до 3 работни дни, считано от датата, в която е направена поръчката. За направени поръчки след 16:00 се обработват на следващият ден.

Плащането от страна на клиента може да бъде извършено по следните начини:

  • Плащане чрез наложен платеж – купувачът заплаща сумата на куриер при доставен продукт след преглед и тест.
  • Баков път – постредством платежно нареждане или вносна бележка. В този случай ще е необходимо време, докато сумата се получи в банковата сметка на продавача. Срокът за доставка започва да тече от момента, в който парите са получени по банков път от компанията. Представител на фирмата ще се свърже с клиента, за да уточни срокът за доставка и точния адрес, на който закупеният продукт да бъде получен.

Доставка на даден продукт се извършва само след потвърждение от страна на клиента по телефона.

Поръчките се приемат по електронен път чрез системата на онлайн магазина на компанията. Клиентът ще получи известие за подадена заявка за поръчка.

При възникване на непредвидени обстоятелства, които налагат повторното идване на куриер с цел доставка на продукт клиентът е длъжен да поеме всички допълнителни разходи. Причини за повторната доставка могат да бъдат отсъствие на клиента или на упълномощен от него човек, които за приемат доставката и да извършат плащането.

За повреда на продукта при транспортирането и доставянето му на клиента отговорността се поема от съответната куриерска служба. Ако клиентът забележи дефект, докато преглежда и тества продукта, той има право да откаже поръчката незабавно.

 

Връщане или заменяне на продукти – условия

Смяна на продукта при установяване на дефекти

 

Продукт от каталога на магазина подлежи на замяна или връщане на парите, заплатени за него, при спазване на следните условия:

- продуктът не е бил използван;

- продуктът е запазил своите потребителски свойства;

- продуктът е в изправно състояние и по него няма вдлъбнатини, пукнатини, олющвания и други механични повреди;

- продуктът се намира в оригиналната си опаковка;

- клиентът не е премахнал фабричните пломби по продукта (в случай, че има такива);

- клиентът не се е опитвал сам да ремонтира продукта при установяването на производствен дефект.

- за връшане на използвана стока или с причинен дефект, потребителя отговаря за намалената стойност. Сумата за връщане е по преченка на търговеца.

 

При връщане на продукт клиентът е длъжен сам да организира доставката му до офис на фирмата.

Купувачът има право да върне или замени продукт в срок от 14 дни, считано от деня на покупката.

Когато потребителят е упражнил правото си на отказ от договора от разстояние или от договора извън търговския обект, търговецът възстановява всички суми, получени от потребителя, включително разходите за доставка, без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която е бил уведомен за решението на потребителя да се откаже от договора.


 Търговецът е длъжен да възстанови получените суми, като използва същото платежно средство, използвано от потребителя при първоначалната трансакция, освен ако потребителят е изразил изричното си съгласие за използване на друго платежно средство и при условие че това не е свързано с разходи за потребителя.


Търговецът няма задължение да възстанови допълнителните разходи за доставка на стоките, когато потребителят изрично е избрал начин на доставяне на стоките, различен от най-евтиния вид стандартна доставка, предлагана от търговеца.


При договор за продажба, когато търговецът не е предложил да прибере стоките сам, той може да задържи плащането на сумите на потребителя, докато не получи стоките или докато потребителят не представи доказателство, че е изпратил стоките обратно, в зависимост от това, кое от двете се е случило по-рано.

Стандартен формуляр за упражняване правото на отказ от договора:
(попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора)

- До (името на търговеца, неговият географски адрес и когато е приложимо, номерът на факса му и електронният му адрес се попълват от търговеца):
- С настоящото уведомявам/уведомяваме*, че се отказвам/отказваме* от сключения от мен/нас* договор за покупка на следните стоки*/за предоставяне на следната услуга*
- Поръчано на*/получено на*
- Име на потребителя/ите
- Адрес на потребителя/ите
- Подпис на потребителя/ите (само в случай, че настоящият формуляр е на хартия)
- Дата
------------------------------------------------------
* Ненужното се зачертава.

 

Стандарт Консултинг  ЕООД

ЕИК: BG130364434

гр. София

ул. Всеволод Гаршин 8

Тел. 0888817933

 

БЪРЗО ПОВИКВАНЕ